Podcast: Hvordan kommer podcast mediet til at spille en rolle i fremtidens brand og markedsføring?

Podcast i fremtidens brand og markedsføring

Podcast: Hvordan kommer podcast mediet til at spille en rolle i fremtidens brand og markedsføring?

Podcast i fremtidens brand og markedsføring

Så har vi sørme lavet en podcast episode! Hvorfor?

Ser du: I forbindelse med fejringen af vores 10’ende episode af Fredagsøl med GOA, inviterede vi alle på Facebook og LinkedIn til at stille os spørgsmål. Vi udvalgte en række af disse og besvarede dem i vores special afsnit: Fredagsøl med GOA no. 10. 

Det siger sig selv, at vi ikke kunne presse alle vores besvarelser og slet ikke de fulde besvarelser ind i Fredagsøl no. 10, hvorfor vi har valgt at dele dem løbende efterfølgende.

En af disse spørgsmål kom fra Esben Brandborg Østerby som selv har  +26.000 podcast downloads på Iværksætterhistorier.dk:

“Hvordan ser I podcast mediet spille en rolle i fremtidens brand og markedsføring?”.

Vi var selvfølgelig nødt til at besvare dette spørgsmål i en via en kort podcast.

 

Keynotes:

  • Podcast fungerer da det er on demand og tillader os at multitaske.
  • Mediet udnytter en af de sanser, vi i længere tid ikke har haft fokus på: høresansen, hvorfor det var et frisk pust i branchen.
  • At høre podcast er meget intimt, og gør du det godt, kan du få lytterens ører i flere timer.

 

Vi får mere fokus på omnichannel marketing, og som sådan kan man i fremtiden ikke feje et eller flere marketingkanaler væk, men må favne dem alle, såfremt det giver mening for målgruppen. Podcast er en fantastisk content marketing kanal, hvorfor podcast stadig kommer til at spille en rolle i fremtiden. Det mener vi i hvert tilfælde. Hvad siger du Esben?