AWESOME
KUNDER

Klan Kutter spejder

ANNONCERING

Designskolen Kolding
– Markedsføring af kurser og uddannelse

Vi har siden 2017 assisteret Designskolen Kolding i markedsføringen af deres arrangementer, kurser og uddannelser. Herunder Diplomuddannelsen i Designledelse, Design i praksis for ledere og medarbejdere og Bæredygtig Fremgang.

Vores vigtigste opgave har været at assistere med markedsføringsstrategier samt eksekverer via sociale medier.

Gennem Facebook, Instagram og LinkedIn annoncering har vi sendt tusinde til Designskolens landingssider, solgt kurser og uddannelser, og åbnet op for nye målgrupper og indsigter, som bidrager til måden skolen markefører sig selv i fremtiden.

Hør Anja fortælle om Designledelse som en del af vores kampagne her.

Hør mere om Annoncering

Designskolen kolding annoncering
FIF Marketing Content Marketing

CONTENT MARKETING

FIF Marketing
– Image og awareness

 

I 2016 besluttede FIF Marketing, at det var tid til at undersøge mulighederne for at fortælle om fjernvarmen på sociale medier og støve det gamle image lidt af. Fjernvarme.info fik derfor i 2016 sin egen Facebookside.

Her vejleder vi forbrugerne, deler historierne fra værkerne, informerer om bæredygtighed, og gør fjernvarmen mere tilgængelig med sloganet: Fjernvarme er nærvarme. Gennem annoncering har vi sendt tusinde danskere til Fjernvarme.info, udbredt kendskabet og brugen af Fjernvarmeskolen, og genereret rekordhøje besøgstal i værkerne på Varmens Dag.

Besøg Fjernvarme.info på Facebook og se hvordan vi arbejder med fjernvarmen.

Hør mere om content marketing

BRANDING

Human Factor
– Brand og marketingstrategi

 

John Pagaard, direktør hos Human Factor, fandt sig i en situation, hvor der var behov for ny opfindelse af hans virksomhed. Tiderne kaldte for et nyt navn, nyt logo, ny hjemmeside og ny strategi.

At genopfinde sin virksomhed er ikke nemt. Det skal føles rigtig. Værdigrundlaget og den visuelle kommunikation skal passe sammen og gå op i en højere enhed. 

Gennem uddybende samtaler om Johns fortid, nutid og fremtid, skabte vi et nyt logo, fandt frem til navnet og designede virksomhedens hjemmeside. Vi har instrueret videoer og forfattet tekster og strategier, som favner og fremhæver Human Factors værdier og personlighed.

Besøg Human Factor her.

Hør mere om branding

Human Factor branding

EMPLOYER BRANDING​

Stengade Goes Roskilde
– Rekruttering og koordinering

I 2017 oplevede foreningerne at antallet af frivillige faldt på festivalerne. Derfor introducerede vi Spillestedet Stengade for employer branding. 

Vi producerer content, rekrutteringsvideoer og holder kontakten med de frivillige. Første år hentede vi 174 ansøgere, og alle pladser blev besat på under 3 dage efter tilmeldingen åbnede. 2 år skabte vi en ansøgning og informationskampagne, som kombinerer erfaring og awesomeness. Resultat:  Et optimeret og endnu bedre team end året før! 

Besøg Stengade Goes Roskilde på Facebook, og se hvordan vi har skabt en attraktiv arbejdsplads, hvor det handler om sammenhold, kultur, musik og frivillighed.

Hør mere om branding